niedziela, 3 lipca 2016

Różowa sukienka od Marsali :)


Hej! Przedstawiam Wam wspaniałą i piękną sukienkę od Marsali! Jak wiecie, w tym sezonie modne jest odkrywanie ramion :) Uwielbiam tego typu sukienki, bluzki, topy. Są wygodne i przede wszystkim wakacyjne! Pokochałam również sandały na obcasie, pasują niemal do wszystkiego. Do sukienek krótkich, długich, do spodni obcisłych, szerokich itd. :) Co do paska... Jest to pasek od mojej starej torebki, którą połączyłam zwykłą gumką do włosów (ciekawy sposób, prawda? :)) 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba taki wakacyjny outfit. 
Zapraszam Was również na mojego snapa - idzioch


 Dress - Marsala Butik
Heeled Sandals - Bershka
Bag - Aldo

3 komentarze:

  1. Jesteś prześliczna 😍😍 a sukienka idealna ! Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna sukienka :) Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wakacyjna stylizacja :) tak jak i ty pokochałam sandałki na obcasie a ten motyw z odkrytymi ramionami rownież skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń